Proč by měly firmy investovat do jazykové výuky svých zaměstnanců?
Proč by měly firmy investovat do jazykové výuky svých zaměstnanců?
Vzhledem k tomu, že podniky všech odvětví rozšiřují svůj vliv na zahraniční trhy, potřebují porozumět různým kulturám a nutností je i komunikace se zahraničními protějšky. K tomu však je nutná znalost cizích jazyků.
Jazykové dovednosti mohou pomoci získat nové zákazníky. Znalost cizích jazyků u zaměstnanců přináší celou řadu výhod. Především je to smysluplnější komunikace se zákazníky a klienty. Dochází k tvorbě revelantních marketingových materiálů. Společnosti nefungují ve vakuu, ale v určité kultuře, která hraje velmi důležitou roli v celé společnosti a ve všech oblastech činnosti. Díky znalosti jazyka lze lépe poznat kteroukoli kulturu. V případě znalosti jazyka dokážete klientovi poskytnout relevantní odpovědi na jeho otázky, které se týkají případné spolupráce.
Výuka cizích jazyků je v současné době snazší
Výuka cizích jazyků je, díky technologickému pokroku, snazší. Existuje celá řada aplikací, které to umožňují.
Jazykové technologie jsou při výuce velmi spolehlivé, podporují rychlejší zvládání nových slov, frází i gramatiky. Šetří čas a to díky celé řadě online kurzů. Ihned poskytují zpětnou vazbu. Pro výuku využívají zábavné formy, mezi něž patří i hra. Do výuky začleňují autentické druhy materiálů dané kultury.
Firmy mohou využívat i dálkové kurzy, které umožňují zaměstnancům získat odbornou způsobilost v souladu s tradičními vzdělávacími programy, které probíhají v klasických školních učebnách,