+420 720 221 398 / +420 242 441 830 Po-Ne 07:00 - 22:00

V dnešní době plné spěchu není nic neobvyklého, a zvláště to platí ve světě obchodu, že není čas čekat na tlumočníka anebo na vyřizování pracovních záležitostí e-mailem a na jejich následný překlad. Naopak, vše je třeba probrat ústně – po telefonu. Není nad mluvený projev a bezprostřední reakci. Ani taková situace pro nás není problém, neboť jsme schopni vám zajistit tlumočení po telefonu.

Máme zkušenosti s tlumočením po telefonu i prostřednictvím videokonferencí, velice často využívané při obchodních jednáních a firemních poradách a školeních. Tento druh tlumočení využívají nadnárodní firmy a korporace, jejichž pobočky se nachází po celém světě.

Je to velice jednoduché. Můžete předem zavolat a dohodnout se s námi, jak bude vše probíhat. Celé tlumočení se může uskutečnit pouze přes telefon, kdy tlumočník volá ze svého telefonu a postupuje podle instrukcí, nebo je tlumočník přítomen ve firmě zákazníka a účastní se konkrétní akce. Může jen tlumočit, nebo přímo zasahovat do hovoru s doplňujícími otázkami, podle toho, jak si budete přát.

Kontaktujte nás kdykoliv přes formulář nebo na telefonním čísle
+420 720 221 398

Nezávazná poptávka překladu

Do 15 minut vám zašleme nezávaznou cenovou kalkulacii

Kontaktujte nás

+420 720 221 398

+420 242 441 830

info@profiprekladatel.cz
Badge

Reference

Náš blog

  • Zdravá strava inspirovaná jinými kulturami

    Z různých kultur se můžeme naučit celou řadu zajímavých věcí. Zkušení nových a tradičních receptů jednotlivých zemí či kultur patří mezi velmi zajímavé oblasti. Mnoho zemí či regionů přišlo na svůj způsob, jak se stravovat zdravě a některá pravidla se rozšířila do celého světa. Středomořská strava Země lemující Středozemní moře jsou sice odlišné a to jak lingvisticky, tak i kulturně či etnicky. Existují však některá témata, která mají společná. Jedním z nich je strava. Její základ tvoří velké množství mořských plodů. Zásady středomořské stravy: Zaměřte se na rostlinné potraviny jako jsou ovoce, zelenina, celá zrna, ořechy a luštěniny. Místo másla použijte olivový olej. Dochucujte spíše bylinkami a kořením než solí. Červené maso používejte jen příležitostně - místo toho konzumujte ryby a drůbež. Výzkumy ukázaly pozitivní souvislosti mezi konzumací tohoto druhy stravy a snížením výskytu srdečních chorob, hladiny cholesterolu a dokonce i nižší riziko výskytu rakoviny. Severská strava Tato

  • Proč některé kultury milují kořeněná jídla a jiné ne?

    Každý kontinent, a někdy i stát, je typický svojí kuchyní a můžete ochutnat tradiční pokrmy, které se oblast od oblasti liší a díky za to, neboť svět je plný kulinářských zážitků. Některé jsou sladké, další zase pikantní. Některé pokrmy jsou jednoduché, další zase složitější. Každá země má k dispozici své vlastní suroviny, některé jsou dokonce typické pro jednotlivé kuchyně. Některé kuchyně dávají přednost kořeněným pokrmům. Mezi země, které používají celou řadu koření, patří především Mexiko a Indie. Něco málo z historie koření Pokud jídlo není dobře ochucené, tak nechutná. Někdy koření může prodloužit trvanlivost pokrmu. Jedna studie, jež se zabývala zkoumáním kuchařských knih napříč kulturami zjistila, že místa s vyšší roční teplotou a tedy i vyšší pravděpodobností kazení potravin, mají tendenci používat více koření. Některé druhy totiž mají silné antimikrobiální vlastnosti. Chutnost pokrmů a zdravotní přínosy jsou však propojeny. Chuť na kořeněná jídla se pravděpodobně vyvinula v p