+420 720 221 398 Po-Ne 07:00 - 22:00

Jak mohu překlad objednat?

Překlad můžete objednat telefonicky, emailem, poštou, nebo osobně u nás na pobočce.

Jak mi překlad dodáte?

Překlad standardně dodáváme elektronickou formou přes email. Překlady však zasíláme i poštou, nebo osobním kurýrem.

Je cena za služby konečná?

Pokud objednáváte překlad ve standardním termínu tak ano, cena je konečná po připočtení DPH 21%. U tlumočení jsou ceny individuální, je potřeba počítat s tím, že pokud potřebujete tlumočníka expresně tak bude cena vyšší. Přesná cena záleží na okolnostech, času a našich možnostech. Standardně objednáváme tlumočníky týden dopředu při standardní ceně.

Do kdy překlad standardně dodáváte?

Překlady do 5 normostran dodáváme do 24 hodin bez expresního příplatku. Vše je však posuzováno individuálně.

Pracujete i o víkendu, či svátku?

Samozřejmě, pracujeme i o víkendu a na všechny svátky včetně vánoc.

Jak lze překlad uhradit?

Překlad lze uhradit standardním bankovním převodem, platební kartou, složenkou, nebo hotově u nás na pobočce.

Mám garanci reklamace?

Samozřejmě se na všechny naše služby vztahují reklamační řády dle obchodních podmínek.

Jak texty kontrolujete?

Všechny naše přeložené dokumenty jsou dodatečně revidovány rodilými mluvčími, abychom zamezili gramatickým nerovnostem.

Kontaktujte nás kdykoliv přes formulář nebo na telefonním čísle
+420 720 221 398

Nezávazná poptávka překladu

Do 15 minut vám zašleme nezávaznou cenovou kalkulacii

Kontaktujte nás

+420 720 221 398

info@profiprekladatel.cz
Badge

Reference

Náš blog